Färgglatt!

..... 2012-10-04 @ 11:06:58
 
Jag får ofta höra att mina tavlor blir väldigt mörka... så bara för det ska jag försöka mig på en ljus tavla denna gången. Försöka! ^^ Det ser ju lovande ut än så länge i alla fall men man vet aldrig hur det slutar.
 
Började dagen med en go frukost och lite målande (trotts att jag egentligen borde sitta med skolarbete) men ibland behöver man få slappna av och göra precis vad man vill. Nu har jag även hunnit ägna lite tid åt min uppsats om ålfiske och snart bär det av till gymmet en vända. 
 
(Ni har väl inte missat att det är kanelbullens dag idag!? Själv ska det firas på ett mysigt café med vännerna) 
 

Era kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback


Jag startade från början denna blogg för att dela med mig av mitt skapande, men det har visat sig att jag inte riktigt kunnat hålla mig till ämnet då jag även brinner mycket för fotografi och natur. Så här finner ni alltså en blandning av min vardag, mitt fotograferande, målande och min kärlek till naturen som den biolog jag är.


RSS 2.0