JAG SKA PLUGGA I BRASILIEN ETT HALVÅR

..... 2012-10-21 @ 18:30:01
Heeej allihopa! Det har varit himla tyst här nu några dagar och det beror helt enkelt på att jag haft så mycket för mig att det inte funnits tid över att uppdatera. Både plugg, uppsatsskrivande, åka på besök hos föräldrarna och så vidare. Men det som tagit mest av min uppmärksamhet, och som gjort mig så otroligt lycklig de senaste dagarna är.... håll i er....
 
JAG SKA VARA UTBYTESSTUDENT I BRASILIEN ETT HALVÅR!!!
 

Det programmet jag går (Naturvård och artmångfald) samt Miljöprogrammet på Halmstads högskola ges varje år möjligheten att göra sitt examensarbete utomlands. Det finns 2 platser i Brasilien samt 2 platser i Peru som man kan söka till, och har man tur kommer man med och får samtidigt ett stependie som skolan fixat åt en. Så i februari kommer jag alltså sätta mig på ett plan mot Brasilien för att först resa runder lite, sen plugga en kurs samt göra mitt examensarbete. Kommer börja lära mig lite portugisiska redan nu men bygga på det när man väl är där borta! OH VAD JAG LÄNGTAR!!! 
 
Kommer såklart uppdatera mer om detta fram tills färden.. och för de som är intresserade kommer jag antagligen skaffa mig en liten reseblogg också. Man vet ju aldrig hur mkt fritid man kommer ha där borta, och hur mycket som kommer läggas på att rita och måla... men jag räknar med att det blir aningen färre uppdateringar när man är där. Dock kommer det ju bli en eller annan uppdatering om mina äventyr ;)
 
 

Era kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback


Jag startade från början denna blogg för att dela med mig av mitt skapande, men det har visat sig att jag inte riktigt kunnat hålla mig till ämnet då jag även brinner mycket för fotografi och natur. Så här finner ni alltså en blandning av min vardag, mitt fotograferande, målande och min kärlek till naturen som den biolog jag är.


RSS 2.0