Meningslösa övningar

..... 2012-09-17 @ 12:28:00
Då har man varit iväg på dagens föreläsning... eller ja, datorövning. Jag förstår inte att det ska vara så otroligt svårt att organisera och hålla bra datorövningar/labbar!!! De rabblar bara massa siffror men förklarar aldrig vad de står för eller hur man kan använda sig av metoden vi lär oss.... usch! Känns inte särskillt användbart om man inte kan sätta in det i ett sammanhang... och man bara får en lista med siffror att skriva in o kolumner. Aja, nu är man hemma i lägenheten och fixar lite mat. Sen blir det att läsa artiklar och måla akvarellmålning... ni får en liten tjuvkik på akvarellen redan nu :) 
 

Era kommentarer
Postat av: Snow White

Wow, du är ju riktigt duktig på att rita och måla!! ♥

Svar: Oh men tack så mycket!! :) Man blir så peppad när man får sånna komplimanger! :)
Emma Andersson

2012-09-17 @ 12:40:32
Din hemsida: http://snowwhite.blogg.se
Postat av: Sandra Fröjd

Sv. åh, tack så mycket! :D Va fint du målar!

Svar: Tack!! ^^
Emma Andersson

2012-09-17 @ 18:19:37
Din hemsida: http://sandan.blogg.se/
Postat av: Annster

Kan tänka mig det! ^^
Fint du ritar :)

Svar: Nemen tackar!! :) I do my best!!
Emma Andersson

2012-09-17 @ 19:06:55
Din hemsida: http://annster.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback


Jag startade från början denna blogg för att dela med mig av mitt skapande, men det har visat sig att jag inte riktigt kunnat hålla mig till ämnet då jag även brinner mycket för fotografi och natur. Så här finner ni alltså en blandning av min vardag, mitt fotograferande, målande och min kärlek till naturen som den biolog jag är.


RSS 2.0