Hemma i kalla Sverige

..... 2012-10-01 @ 15:00:00
Då var man hemma från Italien. Har haft en underbar resa med ett härligt gäng. Har njutit av solen, ätit italiensk glass och goda pastarätter, snorklat i grottor och studerat alla vackra fiskar som simmar runt i det klara vattnet. Ja,... helt underbart helt enkelt! Kommer komma upp bilder från resan lite längre fram när jag har tid att ladda in dem i datorn :) 

Era kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback


Jag startade från början denna blogg för att dela med mig av mitt skapande, men det har visat sig att jag inte riktigt kunnat hålla mig till ämnet då jag även brinner mycket för fotografi och natur. Så här finner ni alltså en blandning av min vardag, mitt fotograferande, målande och min kärlek till naturen som den biolog jag är.


RSS 2.0