ÖVERLYCKLIG!

..... 2012-10-02 @ 09:13:00
 
ÄNTLIGEN! Igår fick jag reda på att boken kommit ut som jag fått äran att göra en cover åt! För er som inte vet så blev jag kontaktad av en kvinna från England under sommaren efter att jag lagt ut några bilder på min Devianrart.com-sida. Hon hade ett eget förlag som var nystartad och letade efter bilder att använda till de böcker som skulle ges ut. 
 
Tyvärr kommer den bara att säljas som e-book (i alla fall än så länge), så får vi se hur försäljningen av boken kommer gå. Nu säljs den på Amazon och även via en liten webshop i England. Så skoj! :)
 
Klicka här om ni vill komma till bokens sida på Amazon...

Era kommentarer
Postat av: Elin

sv: men åh tack så mycket!

Svar: Varsågod :)
Emma Andersson

2012-10-02 @ 12:47:39
Din hemsida: http://elinsrunaway.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback


Jag startade från början denna blogg för att dela med mig av mitt skapande, men det har visat sig att jag inte riktigt kunnat hålla mig till ämnet då jag även brinner mycket för fotografi och natur. Så här finner ni alltså en blandning av min vardag, mitt fotograferande, målande och min kärlek till naturen som den biolog jag är.


RSS 2.0