Tisdag i projektrummet

..... 2012-10-03 @ 11:24:00
Sitter i projektrummet tillsammans med en av klasskompisarna och jobbar på en uppsats om ålfisket. Ett riktigt intressant ämne men jag känner mig ändå lite stressad då jag har så otroligt mycket att göra denna månaden. Har två tentor att plugga till och två uppsatser att skriva, plus att jag inte gärna vill ge upp träningen och skapandet... har en riktigt bra idé i huvudet på en ny tavla jag vill göra i samma stil som Drenched feelings (som ni kan de i det förra inlägget), fast denna gången kommer det bli en ljusare variant. Det ska bli änglalikt!! 
 
Tänkte jag kunde dela med mig av en tavla jag målade innan sommaren åt en klasskompis. Har inte en superbra bild på den men det får gå ändå :) Känner mig fortfarande väldigt osäker när det gäller att måla/rita kroppar... känner aldrig att jag lyckas få till naturliga hållningar och rätt former. Det är nått jag måste öva mig på...
Har en underbar mamma som fixat ihop ramen åt mig... ska försöka lära mig att snickra ihop dem själv sen så man kan få tavlorna precis som man vill ha dem. 
 
 

Era kommentarer
Postat av: Elin Sandelin

sv: ja eller hur! :)

Svar: :)
Emma Andersson

2012-10-03 @ 13:26:26
Din hemsida: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback


Jag startade från början denna blogg för att dela med mig av mitt skapande, men det har visat sig att jag inte riktigt kunnat hålla mig till ämnet då jag även brinner mycket för fotografi och natur. Så här finner ni alltså en blandning av min vardag, mitt fotograferande, målande och min kärlek till naturen som den biolog jag är.


RSS 2.0