Gudinna i blyerts

..... 2012-09-16 @ 22:52:26
 
Lite kvällsritande med lite serier på datorn... och självklart en kopp te till det! Sitter just nu och jobbar på en tatuering åt min kära kusin... en egen variant av djurens och jaktens gudinna, Diana. Sen blir det dags för nästa tattoo... en akvarellbild i old-school stil :)

Era kommentarer
Postat av: A D E L I N A

sv: hihi förstår det, älskar dom :D

2012-09-16 @ 23:44:46
Din hemsida: http://adelinanorstrom.devote.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback


Jag startade från början denna blogg för att dela med mig av mitt skapande, men det har visat sig att jag inte riktigt kunnat hålla mig till ämnet då jag även brinner mycket för fotografi och natur. Så här finner ni alltså en blandning av min vardag, mitt fotograferande, målande och min kärlek till naturen som den biolog jag är.


RSS 2.0