I'm back!

..... 2012-09-15 @ 20:17:00
Efter många dagars fixande och trixande med koder, färger och former har jag nu fått till en blogg som jag känner mig ganska nöjd med. Självklart kommer man ändra på lite småsaker då och då som man upptäcker på vägen men det är väl en del av att vara bloggägare!
 
En del av er som läser kanske har följt mig för ett tag sedan, bloggen har nämligen legat på is ett bra tag men nu är jag verkligen sugen på att ta tag i bloggandet igen! Just nu händer det himla mycket i mitt liv och varför inte då dra igång bloggen igen och få dela med sig av allt jag ska hitta på detta närmaste halvår (ja, det kommer säkerligen hända mycket efter det också såklart men låt oss fokusera på nuet och det som ligger nära till en början). Förutom att jag åker iväg till Italien med klassen nästa vecka väntas även en treveckorsresa till Africa i November! :) Och just nu sitter jag och funderar kring en barnbok jag så länge velat göra... och nu tycker jag allt det är tid att det blir av också!!
 

Era kommentarer
Postat av: CJ

Men eller hur, jag älskar såna där illusioner. :) Happy sunday!

2012-09-16 @ 13:25:44
Din hemsida: http://cjs.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback


Jag startade från början denna blogg för att dela med mig av mitt skapande, men det har visat sig att jag inte riktigt kunnat hålla mig till ämnet då jag även brinner mycket för fotografi och natur. Så här finner ni alltså en blandning av min vardag, mitt fotograferande, målande och min kärlek till naturen som den biolog jag är.


RSS 2.0