Lindrade kreativiteten lite...

..... 2013-06-07 @ 17:17:00
 
 
Nu när jag befinner mig här i Brasilien har det inte direkt fnnits tid åt att ta fram pennorna och färgerna. Det händer ständigt nya saker! Förutom att jag arbetar med min slutupsatts så ger jag mig ut på nya äventyr hela tiden. Förra veckan var jag i Iguazu, världens största vattenfall, och på lördag åker jag till Rio de Janeiro. Vill ni spana in vad jag hittat på så kan ni göra det här: www.emmasresor.blogg.se. Här kommer i alla fall två illustrationer jag lyckades få ner på papper efter att inspirationen och kreativiteten bubblade över. Snart är jag hemma igen, bara 1,5 månad kvar, sen jäklar ska jag göra utlopp för alla idéer jag lyckats bygga upp här borta!

Era kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback


Jag startade från början denna blogg för att dela med mig av mitt skapande, men det har visat sig att jag inte riktigt kunnat hålla mig till ämnet då jag även brinner mycket för fotografi och natur. Så här finner ni alltså en blandning av min vardag, mitt fotograferande, målande och min kärlek till naturen som den biolog jag är.


RSS 2.0