Tävlar om en Nikon coolpix S3500!

..... 2013-05-15 @ 19:14:00
Jag brukar inte vanligtvis vara med i tävlingar men jag tyckte att denna lilla kamera var så himla fin och hade varit perfekt för mig att ha med på mina små äventyr. Tävlingen hittade jag på Isabelles blogg! Som ni kanske har märkt så älskar jag att fotografera, problemet är att det ofta blir att min stora och klumpiga kamera hamnar hemma då den tar så mycket plats. Att ha en liten och nimm kamera hade varit perfekt för mig, speciellt nu när jag är i Brasilien och äventyrar (speciellt som biolog vill man ju fånga all den vackra naturen på bild) men även inför mina kommande resor jag har på min lilla kryss-lista. Har alltid velat ha en liten kamera som man kan ha med överallt så att man inte missar att fånga de där plötsliga och spontana tillfällena som alltid dyker upp när man inte har sin stora och feta kamera med sig!! Och det bästa är att den FILMAR I HD! Underbart! Vet inte vilken ni föredrar men den blåa är nog ändå min favorit! Gillar de små detaljerna den har vid objektivet. 
 
 
Kolla även in: shopello.se 

Era kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback


Jag startade från början denna blogg för att dela med mig av mitt skapande, men det har visat sig att jag inte riktigt kunnat hålla mig till ämnet då jag även brinner mycket för fotografi och natur. Så här finner ni alltså en blandning av min vardag, mitt fotograferande, målande och min kärlek till naturen som den biolog jag är.


RSS 2.0