Färgerna åkte fram

..... 2013-11-19 @ 19:57:59
 
En sån härlig känsla det är att sitta och måla. Man har en bild i huvudet på hur man tänkt sig göra, men det blir aldrig exakt som man tänkt sig ändå för under tiden ändrar man sig fram och tillbaks och man råkar göra ett misstag så man tror tavlan är dödsdöms för att sen rätta till det så att det i stället blev ännu bättre än förut. Jag är väldigt nöjd med bakgrunden so far. Jag gillar denna abstrakta, rinniga stilen och av nån anledning blir de alltid väldigt mörka,... så tro de eller ej men denna tavla är faktiskt uppljusad trots att den fortfarande är väldigt mörk. Men som sagt, detta var bara bakgrunden. Nu ska jag våga mig på nästa del och hålla tummarna på att jag inte lyckas göra något misstag som är omöjligt att rädda!

Era kommentarer
Postat av: Ellen (alatariel)

Åh vad mysigt! Snyggt dessutom. :)
SV: Tack så jätte mycket!! ^^

Svar: Tack, vad glad jag blir!! :)
Emma Andersson

2013-11-20 @ 14:49:47
Din hemsida: http://alatariel.papper.fi

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback


Jag startade från början denna blogg för att dela med mig av mitt skapande, men det har visat sig att jag inte riktigt kunnat hålla mig till ämnet då jag även brinner mycket för fotografi och natur. Så här finner ni alltså en blandning av min vardag, mitt fotograferande, målande och min kärlek till naturen som den biolog jag är.


RSS 2.0