Grå höstdag

..... 2013-11-19 @ 11:29:19
 
Det är ju inte direkt den vackraste höstdagen idag, i alla fall inte här nere i Åhus. Det är grått och tråkigt utanför dörren så jag planerar att sitta inne och gosa med en kopp te och dyka ner i böckerna. Bilden ovan är tagen för två dagar sen under en promenad med hundarna. Älskar de dagar då solen strålar trots att det är lite kyligt i luften. Idag har en canvas åkt in från garaget (jag vet, usch och fy för att ha canvas ute i garaget, men till mitt försvar har jag nyss flyttat hem igen och har inte hunnit få ordning på allt). Men förhoppningsvis ska jag hinna börja på en tavla idag, för jag har verkligen längtat och jag tror jag kan behöva det mitt i allt detta plugg. Så håll utkik :)

Era kommentarer
Postat av: Darner

Kika gärna in på min blogg och ställ lite frågor! Har lite av en bloggtorka nu och skulle behöva lite hjälp på traven, därför skulle det vara jätteuppskattat om u ville hjälpa mig!

http://annadarner.blogg.se/2013/november/har-ni-nagra-onskningarfragor.html#post-comments

Hoppas du har en bra dag, kram!

Svar: Hej, ja absolut! Detsamma måste jag säga! Vi får peppa varandra ;)
Emma Andersson

2013-11-19 @ 12:35:08
Din hemsida: http://darners.blogg.se/
Postat av: Jarina

Svar: Det är inte jag på bilden, så det kan jag tyvärr inte svara på.

2013-11-19 @ 15:51:50
Din hemsida: http://jarinafoto.blogg.se/
Postat av: Ida

Riktigt fin bild. Men det kan ju vara mysigt att ha en tedrickar dag också! ;)
Kramisar <3

Svar: Ja men ellerhur! Det är aldrig fel med te-drickar-dagar ;) det händer ganska ofta!! Har dock varit dålig på att uppdatera med de bilder jag lyckats måla fram alla dessa te-drickar-dagar. de kommer snart ;)
Emma Andersson

2013-11-19 @ 18:33:47
Din hemsida: http://www.idakarrlsson.forme.see

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback


Jag startade från början denna blogg för att dela med mig av mitt skapande, men det har visat sig att jag inte riktigt kunnat hålla mig till ämnet då jag även brinner mycket för fotografi och natur. Så här finner ni alltså en blandning av min vardag, mitt fotograferande, målande och min kärlek till naturen som den biolog jag är.


RSS 2.0