Längtar ut.

..... 2013-11-12 @ 11:12:20
 
Längtar ut till skogen. Hade egentligen tänkt slänga på mig jackan o dra ut med hundarna men det är sådär tråkigt, grått och kallt ute så jag får se hur det blir med det. Kanske får jag sån abstinens att jag ger mig ut i alla fall. Det är en av de positiva sakerna med att vara tillbaks i lilla Åhus... jag har så nära till naturen. Och så har jag ju dessutom två hundar här som kan hålla mig sällskap. Lite jobbigt dock när man måste ha dem i koppel och de envisas med att sno in sig runt stativet då man ska fotografera :P 

Era kommentarer
Postat av: rebecka

Tack så mycket, det ska jag hälsa. Vilken bra beskrivning du har här till höger, känner igen mig, man inspireras av så mkt :P.

Svar: Tack, :)
Emma Andersson

2013-11-12 @ 14:52:11
Din hemsida: http://rebeckah.blogg.se
Postat av: Frida

Svar: Åh tack, vad glad jag blir!

2013-11-12 @ 18:09:41
Din hemsida: http://fridasofi.blogspot.se/
Postat av: maria at inredningsvis

Jag blir alltid lika förvånad vilka vackra bilder du har härinne:)

Jag har en liten Giveaway denna vecka på bloggen..du får gärna va med:)

Ha en fin ny vecka

LOVE Maria at inredningsvis - En inredningsblogg för alla

Svar: Tack så mycket!! ^^
Emma Andersson


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback


Jag startade från början denna blogg för att dela med mig av mitt skapande, men det har visat sig att jag inte riktigt kunnat hålla mig till ämnet då jag även brinner mycket för fotografi och natur. Så här finner ni alltså en blandning av min vardag, mitt fotograferande, målande och min kärlek till naturen som den biolog jag är.


RSS 2.0