Tisdagspromenad

..... 2013-11-05 @ 16:48:00
Idag har man varit ute och njutit av hösteftermiddagen i skogen tillsammans med hundarna. Passade på att ta med kamera och stativ och trixa lite med inställningarna. Vill verkligen lära mig mer om kameran och hur man får till de dära underbara landskapsbilderna... någon som har tips på en bra fotosida? Här kommer i alla fall en närbild jag blev väldigt nöjd med!
 
 

Era kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras inte)

Hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback


Jag startade från början denna blogg för att dela med mig av mitt skapande, men det har visat sig att jag inte riktigt kunnat hålla mig till ämnet då jag även brinner mycket för fotografi och natur. Så här finner ni alltså en blandning av min vardag, mitt fotograferande, målande och min kärlek till naturen som den biolog jag är.


RSS 2.0